ایران سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی با اهداف مختلفی طراحی و توسعه داده می شوند. یکی از این اهداف معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی است. موارد بسیاری وجود دارد که افراد نیاز به معرفی خود و یا حرفه خود دارند این معرفی می‌تواند به صورت کاملا حرفه ای در وب سایت های شخصی انجام شود.

موارد استفاده وب سایت های شخصی

  1. معرفی موارد عمومی از شخص حقیقی و حقوقی
  2. ایجاد رزومه شغلی و ارسال رزومه برای شرکت های مختلف
  3. ایجاد رزومه های تحصیلی در وب سایت شخصی و ارائه آن به مراکز علمی از جمله دانشگاه ها
  4. درج موفقیت های ورزشی جهت معرفی و ارائه به سازمان های ورزشی
  5. ایجاد و معرفی تواناییهای شغلی و غیر شغلی جهت ارائه به متقاضیان
  6. ایجاد پایگاه اینترنتی جهت دسترسی دائمی به برخی از اطلاعات شخصی
  7. ایجاد فروشگاه و ارائه محصولات شخصی و یا تولیدات خانگی
  8. ایجاد گالری های هنری جهت نمایش های عمومی
  9. ایجاد بخش های آموزشی جهت افزایش دانش عمومی
  10. ایجاد بخش های ارتباطی جهت امکان ایجاد ارتباط ۲۴ ساعته به صورت آنلاین برای افراد مختلف و کاربران
  11.  ایجاد فایل های آموزشی جهت فروش فایلها به متقاضیان و همچنین ایجاد درآمد از طریق فروش فایل
  12.  معرفی موفقیت های شخصی و شغلی جهت آشنایی بیشتر کاربران

برای ایجاد طراحی سایت شخصی با کیفیت مطلوب بهتر است،  مواردی را در طراحی این سایتها در نظر گرفت این موارد کمک می کند تا نتیجه بخشی طراحی سایت شخصی بیشتر شود و همچنین نتایج حاصله از آن افزایش پیدا کند این موارد عبارتند از:

  1. بخش درباره ما در این بخش می‌توانید توضیحات کاملی از فعالیت های شخصی و یا موفقیت های شخصی ایجاد نمایید. افراد با مراجعه به به این بخش می‌توانند در مورد توانایی های شما اطلاعات بیشتری را کسب نمایند
  2.  بخش معرفی تحصیلات، در این بخش تحصیلات افراد مشخص و به طور دقیق تری در مورد آن ها توضیح داده می شود.
  3. بخش توانایی های شغلی و حرفه ای، در این بخش افراد توانایی های شغلی و همچنین توانایی های فردی خود را به صورت کاملی توضیح داده و آن ها را در معرض دید کاربران قرار می دهند.
  4. بخش سوابق شغلی، سوابق شغلی می تواند شامل مواردی از جمله سابقه کاری افراد و یا همکاری های مختلف با شرکتهای مختلف باشد.
  5. بخش ارائه فایلهای آموزشی، این بخش می‌تواند یک فروشگاه آنلاین کوچک باشد که فایلهای آموزشی شخصی در آن قرار بگیرد و متقاضیان در صورت نیاز به فایل ها آنها را خریداری نمایند.

طراحی سایت شخصی علاوه بر ایجاد بستری اینترنتی که با هدف معرفی انجام می شود. می‌تواند بخشی برای ایجاد درآمد از توانایی های شخصی نیز باشد. بسیاری از وب سایت های شخصی می‌توانند ایجاد درآمد مناسبی را برای صاحبان خود فراهم کنند.

طراحی سایت شخصی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 9:49

طراحی سایت مشاوره

سایت های مشاوره میتوانند یک وب سایت کامل و یا بخشی از یک وب سایت باشند. طراحی سایت مشاوره امکان ایجاد ارتباط بین متقاضی و کارشناس را فراهم می کند در واقع این سایتها به نوعی یک شبکه اجتماعی محدود هستند.

سایتهای مشاوره بزرگ تلاش دارند تا بخش های مشاوره ای از مشاغل مختلف را معرفی و برای آنها کاربران مختلفی را جستجو نمایند این سایتها از نظر درآمد زایی می‌توانند در سطح بالایی قرار داشته باشند.

همچنین وب سایت مشاوره می‌تواند بخشی از یک وب سایت باشد به این شکل که وب سایت اصلی برای بخش مشاوره، کاربر را به وب سایت مرجع مشاوره هدایت نماید این هدایت تحت کنترل مدیران و ثبت شده می باشد.

دلیل اینکه سایت های کوچک بخش مشاوره خود را به سایتهای بزرگتر ارجاع می‌دهند بستری است که برای مشاوره نیاز می باشد. این بستر معمولاً هزینه زیادی جهت طراحی دارد و وب سایت های کوچک امکان پرداخت این هزینه را ندارند.

کاربرد طراحی سایت مشاوره

سایت مشاوره می تواند صدها و یا هزارها شغل مختلف را تحت پوشش قرار دهد. در این بخش به برخی از کاربرد های طراحی سایت مشاوره می پردازیم.

  1. سایت مشاوره پزشکی

فعالیت های پزشکی نیاز بسیار اساسی به مشاوره دارند. این مشاوره در مواردی مانند مشاوره روانشناسی بسیار شناخته شده است اما به جز بخش روانشناسی مشاوره در امور پزشکی می تواند بسیار گسترده باشد. مشاوره با پزشکان متخصص جهت بررسی بیماری ها یکی از این نیازها می باشد، مشاوره با داروسازان مجرب جهت انتخاب داروی مناسب بخش دیگری است که نیاز به مشاوره دارد همچنین در بخش مشاوره های روانشناسی و روان درمانی نیز گزینه مشاوره عاملی مهم است.

مشاوره جراحی با متخصصان جراح بخش دیگری از نیاز مشاوره می باشد، در بخش های پزشکی می توان موارد بسیاری را نام برد که نیاز به مشاوره به صورت آنلاین را خواهند داشت.

  1. مشاوره حقوقی،

 مشاغل حقوقی نیز بخش مهمی برای مشاوره با کاربران دارند روش های مختلف حقوقی و پرونده های مختلف حقوقی هرکدام یک مسیر برای استفاده از مشاوره های آنلاین خواهند شد

  1.  مشاوره های مالی

 شرکت های مالی و مالیاتی بخش اعظم کار خود را در بخش های مشاوره گسترش می دهند مشاوره آنلاین و سایت مشاوره می توانند در این بخش ها نیز بسیار موثر باشد.

  1. مشاوره های تحصیلی

 همانطور که میدانید آموزشگاه های علمی بخش مهمی از خدمات خود را در بستر مشاوره ارائه می دهند مشاوره های آنلاین می تواند در این بخش ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

همانطور که در بخش‌های بالا ذکر شد طراحی سایت مشاوره میتواند کاربردی بسیار وسیع در انواع مشاغل داشته باشد. وب سایت های مرجع مشاوره می‌توانند تمامی مشاغلی که در این زمینه فعالیت دارند را پوشش دهند.

باید توجه داشت سایت های مشاوره نیاز به پردازش بسیار بالا جهت حفظ کیفیت دارند از همین جهت نوع طراحی سایت مشاوره باید مطابق با استانداردها و از کیفیت مطلوب برخوردار باشد

ایجاد درآمد برای طراحی سایت مشاوره

با توجه به توضیحات داده شده ایجاد درآمد در سایت مشاوره می‌تواند بسیار بالا باشد. چراکه این بخش گستردگی بسیار وسیعی دارد و همچنین مخاطبان بسیار بالایی را پوشش میدهد.

طراحی سایت مشاوره

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 22:21

طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

سایت های اطلاع رسانی که به صورت سایت های مرجع انتشار پیدا می کنند می‌توانند تعداد بسیار بالای کاربران را پوشش دهند این سایت‌ها معمولاً به صورت تخصصی و با امنیت بالا طراحی می شود. ساختار این سایت ها مشابه با سایت های خبری است با تفاوت اینکه تعداد مخاطبان بالاتری دارند و اعتبار وب سایت آن را به یک سایت مرجع تبدیل کرده است.

ویژگی های طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی ویژگی های منحصر به فردی را دارند که در این بخش به برخی از این ویژگی ها  اشاره می‌کنیم.

  1. بخش اخبار و اطلاع رسانی ها، این بخش در صفحه اصلی طراحی و به صورت یک اسلاید اخبار و اطلاع رسانی ها را به کاربران نمایش می دهد.
  2. خبرهای تصویری، این بخش اخبار را حول محور تصاویر به نمایش می گذارد در واقع این بخش یک گالری تصویر با وسعت بسیار زیاد است که اخبار تصویری را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  3. اخبار ویدیویی، این بخش اخباری را تحت پوشش قرار می دهد که به صورت ویدئو قابل انتشار است.
  4. دسته بندی اطلاع رسانی ها، یک فیلترینگ جامع از انواع اخبار و اطلاع رسانی ها می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن جستجو نمایند.

مخاطبان در طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

همانطور که گفته شد سایت های مرجع تعداد کاربران بسیار زیادی را پوشش می دهند. پوشش کاربران به مفهوم پردازش بالا در وب سایت است برای وب سایت های مرجع نیاز است تا از سرورهای بسیار پر قدرت استفاده شود این سرورها علاوه بر قدرت پردازش سیستم های امنیتی مناسبی را نیز دارند. سرورها در سایت های مرجع از اهمیت بالایی برخوردار هستند چراکه باید پوشش همزمان به تعداد بالای کاربران را بدون افت کیفیت انجام دهند.

بخش جستجو در محتوای وب سایت در سایت‌های مرجع بخشی بسیار پر اهمیت است. تعداد بالای اخبار و همچنین تعداد بالای کاربران نیاز به یک جستجوگر حرفه ای را بیشتر می کند. جستجوگر ها می توانند به شیوه های مختلفی محتوای مورد نظر ما را جستجو و آن را در اختیار ما قرار دهند. در سایت های مرجع معمولاً بخش جستجو به یک موتور پر قدرت که امکان جستجو با شیوه های مختلف را داشته باشد واگذار می شود.

آمار وب سایت در طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

نگه داشتن آمار و بررسی وب سایت در سایت های مرجع اهمیت بالایی دارد. این بخش باید توانایی ارائه آمار در هر لحظه را داشته باشد. همچنین بخش آمار وب سایت باید توانایی بررسی تعداد بازدیدها، تعداد کاربران و همچنین بخشی از رفتار مخاطبان را داشته باشد.

سایت های مرجع در صورتی که نیاز به ایجاد درآمد داشته باشند می‌توانند از بخش تبلیغات درآمد مناسبی را کسب نمایند.

طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 22:19

کارتونینگ

کارتونینگ در اصطلاح به فرآیند ورود و یا قراردادن انواع محصولات درون کارتن بسته بندی است. دستگاه کارتونینگ به صورت مکانیکی این عمل را انجام میدهد.

دستگاه کارتونیگ، میتواند بسیار گسترده  باشد چرا که انواع بسته بندی با انواع اشکال مختلف نیاز به انواع دستگاه های کارتونینگ دارد، مثال های بسیاری برای دستگاه های کارتونینگ وجود دارد، به عنوان مثال تیوپ خمیردندان بعد از پر شدن نیاز دهرد تا در کارتن کوچکی قرار بگیرد، همچنین ممکن است نیاز باشد راهنمایی کاغذی نیز در ان قرار بگیرد، دستگاه کارتونینگ ابتدا بروشور و بعد خود تیوپ خمیردندان را درون جعبه قرار میدهد.

در مرحله بعد دستگاه کارتونینگ جعبه خمیر دندان را با چسب یا بدون چسب میبندد، در صورت نیاز ممکن است این بسته ها نیز نیاز به قرارگرفتن در بسته بزرگتری داشته باشند.

دستگاه کارتونینگ میتواند بخشی از یک خط بسته بندی باشد و یا به صورت کامل یک خط بسته بندی را پوشش دهد. کارتونینگ یک بخش ضروری در انواع خطوط بسته بندی است.

دستگاه کارتونینگ استفاده بسیار گسترده در انواع صنایع دارد، صنایعی ازجمله، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی مواد دارویی، بسته بندی مواد بهداشتی، بسته بندی شیرینی و شکلات و...

قیمت دستگاه کارتونینگ

دستگاه های کارتونینگ با توجه به ویژگی ها و توانایی هایی که دارند، میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. عواملی که در قیمت دستگاه کارتونینگ موثر هستند عباذتند از:

تکنولوژی طراحی ان و نوع مکانیزم فعالیت

آلیاژ استقاده شده در دستگاه

سرعت و تعداد عملیات در واحد زمان

و...

دستگاه های کارتونینگ میتوانند در خطوط تولید و خطوط بسته بندی به شکلی قرار گیرند که این خطوط را تکمیل کنند.

حذف آلودگی در دستگاه کارتونینگ

یکی از ویژگی های مهم دستگاه کارتونینگ حذف نیروی انسانی و در نتیجه جلوگیری از الودگی محصول در زمان بسته بندی است. این مورد در بسته بندی مواد غذایی و مواد دارویی بسیار پر اهمیت است. حذف الودگی یا جلوگیری از ورود الودگی در مواد غذایی و دارویی در واقع لزوم تولید این محصولات است.

لینک های مفید دیگر با این موضوع:

دستگاه کارتونینگ

دستگاه بسته بندی آدامس

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

 

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 200 تاريخ : جمعه 8 اسفند 1399 ساعت: 5:53

دستگاه کارتونینگ

دستگاه کارتونینک یکی از پر استفاده ترین دست گاه ها در میان خطوط بسته بندی در کارخانه جات میباشد، این دستگاه وظیفه قراردادن محصول در بسته بندی های گوناگون و بستن ان را دارد. تقریبا در تمام خطوط بسنه بندی دستگاه کارتونینگ بخشی ضروری و مهم است. از خطوط بسته بندی مواد غذایی گرفته تا خطوط بسته بندی دارو و دیگر خطوط تولید...

دستگاه کارتونینگ و ویژگی های آن

دستگاه کارتونینگ میتواند شیوه های مختلف طراحی را داشته باشد، و برای محصولات مختلفی طراحی شود، در دستگاه های کارتونینگ معمولا با تغییرات کوچکی میتوان محصولات با سایزهای مشابه را بسته بندی کرد.

انچه دستگاه های کارتونینگ را متمایز میکند عبارتند از

سایز بسته بندی و نوع بسته بندی

سرعت بسته بندی

امکان قرارگیری در خطوط تولید

و ....

قیمت دستگاه کارتونینگ

دستگاه کارتونینگ و قیمت آن به مواردی از جمله، نوع آلیاژ استفاده شده تکنولوژی استفاده و سرعت بسته بندی بستگی دارد.

همچنین اتوماتیک بودن کل روند بسته بندی یا نیمه اتوماتیک بودن میتواند تاثیر بسیاری در قیمت تولید و طراحی ان داشته باشد.

کارایی دستگاه کارتونینگ

دستگاه های کارتونینگ برای بسته بندی انواع دارو، محصولات غذایی، بستهبندی شکلات، بسته بندی ادامس و همچنین انواع بسته بندی لوازم ارایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

در بعضی از خطوط تولید بسته بندی و دستگاه کارتونینگ در بخش دوم بسته بندی قابل استفاده هستند، به این مفهوم که در ابتدا یک بسته بندی پایه وجود دارد و در مرحله دوم بسته ها به کارتن های دیگری انتقال و بسته بندی دومی را ایجاد میکنند.

به عنوان مثلا ادامس های کوچک در بسته بندی های کوچک به بسته های ده تایی یا بزرگتر وارد و بسته ادامس را تشکیل میدهند.

دستگاه های کارتونینگ علاوه بر موارد ذکر شده میتوانند بسته های مختلف را باز، محصول را درون آنها قرارداده، مواردی لز جمله برچسب گذاری را انجام و بسته بندی را با چسب یا بدون چسب ببندند.

 

لینک های مفید دیگر با این موضوع:

کارتونینگ

دستگاه بسته بندی آدامس

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 209 تاريخ : جمعه 8 اسفند 1399 ساعت: 5:50